Exposició Modelisme Naval
setembre 4 @ 7:00 pm – 8:00 pm
Exposició Modelisme Naval
El 4 de setembre a les 19 h, La Cate inaugura una nova exposició dedicada al fascinant món del modelisme naval, amb una selecció de grans maquetes de vaixells i màquines de vapor construïdes artesanalment per Rafel Ayensa, a Vilasacra.
L’exposició permetrà descobrir un conjunt de peces elaborades des de zero per l’autor, utilitzant únicament plànols com a guia. Un procés de construcció minuciós que dona com a resultat maquetes d’un gran nivell de detall i precisió.
Entre les peces exposades hi trobarem reproduccions de vaixells que han passat a la història, com el Yamato i el Kirov, així com diverses maquetes de màquines de vapor, de diferents mides, que podrem veure en funcionament accionades amb aire a pressió.
Una oportunitat per apropar-nos al modelisme artesanal i descobrir la feina, la paciència i l’enginy que hi ha darrere de cadascuna d’aquestes reproduccions.
📅 Del 4 al 27 de setembre
📍 Sala d’Exposicions de La Cate
🎉 Inauguració: divendres 4 de setembre, a les 19 h
Entrada lliure.

